27.07.2024

Når?
Tirsdag 27. august, kl. 19.00.
Hvor?
Digitalt: Microsoft Teams.
Frist for påmelding?
Senest 25. august.

Ved sist ordinære årsmøte, den 20. april 2024, ble det for valg av styreleder, nestleder, og kasserer vedtatt følgende:

Årsmøtet 2024 velger de nye medlemmene av styret i henhold til valgkomitéens innstilling og direkte nominasjoner.
Årsmøtet gir det nye styret mandat til å konstituere midlertidig leder og nestleder fram til et ekstraordinært årsmøte.
Styret innkaller til ekstraordinært årsmøte der leder, nestleder og kasserer velges innen 1. september 2024.

Det er i tillegg behov for å gjøre noen formelle justeringer i vedtektene slik at Foreningen tilfredsstiller krav ved for eksempel å søke på midler til drift eller andre prosjekter.
I den forbindelse blir det avholdt et digitalt ekstraordinært årsmøte den 27. august 2024, klokken 19.00, på Microsoft Teams.

Begge sakene er kun formaliteter for videre drift av Foreningen,og det er ikke nødvendig å møte opp med mindre du har innsigelser til valg av styreleder, nestleder og kasserer, samt nødvendige vedtektsendringer.
Sakspapirer vil bli tilgjengelig her når dokumentene er klare.

Alle medlemmer kan delta på møtet. Medlemmer som har vært medlem i mer enn 30 dager har stemmerett.
For å delta på det ekstraordinære årsmøtet, må du melde deg på.
Siste frist for påmelding er 25. august.

Påmelding skjer via Survey Monkey her:

Dagsorden
1. Åpning v/ leder
2. Fastsettelse av stemmerett
3. Konstituering
   3.1 Valg av ordstyrer
   3.2 Godkjenning av møtereglement (forretningsorden)
   3.3 Valg av protokollfører, tellekorps og protokollunderskrivere
4.Godkjenning av innkalling og dagsorden
5.Forslag til vedtektsendringer
6.Valg av styreleder, nestleder, og kasserer
7.Avrunding

Vedtekter
Her kan du lese foreningens vedtekter.